Handig: emailberichten toevoegen aan je agenda

Met deze optie heb je alle documenten direct bij de hand als je ze nodig hebt!

Deze toepassing gebruik je als je van een e-mailbericht een afspraak met jezelf wilt maken. Bijvoorbeeld omdat het een klus is die tijd vraagt, of als je documenten in wilt voegen bij een agenda afspraak.

Zo doe je het

  • Je selecteert de mail die je wilt verplaatsen en houdt de rechtermuisknop ingedrukt zodat de betreffende mail blauw (of grijs) blijft.
  • Vervolgens sleep je de mail naar de agenda. Je staat met de cursor op “Agenda” links onderin en laat los. Er verschijnt nu een tekstbox waarbij je kunt kiezen of je wilt kopiëren met bijlagen of verplaatsen met bijlagen. Kies wat je wilt gebruiken en vul de afspraak verder in.
  • Opslaan en sluiten en de mail staat nu met bijlagen in de agenda.

Mooie (werk)dag,

Vond je dit een inspirerend artikel? Leer nog meer in deze workshop:

Vind je dit artikel interessant? Deel gerust!:

Email
Facebook
Twitter
LinkedIn